sâmbătă, 10 ianuarie 2015

De ce sunt un Charile


    Azi Romania are o dilema: a fi sau a nu fi Charlie.
Interesant e ca majoritatea romanilor nu au luat niciodată în mana ziarul cu pricina dar ..sunt împotriva lui justificand astfel crima ! 

      Încep prin a va spune de ce sunt eu un Charlie.Nici eu nu am pus mana vreodată pe acel ziar,nici măcar nu am auzit de el pana acum .
S-a vorbit mai deunazi și la noi cum ca făceau caterinca de romani ...defapt ei făceau caterinca de orice ...iar culmea ca aceste caterinci au un sambure de adevăr ! Pe noi ne făceau hoți,cerșetori si tigani.
Pai ...oare nu din cauza asta am oripilat Europa ?Nu din cauza asta nu suntem primiti în Schengen ?
Nu din cauza asta politiile din toată Europa lipesc afise în limba romana cum ca sunt ofițeri sub acoperire pe străzi ?
Dar romanul e orgolios ...si nu ii place sa i se spună ca e rupt în dos ...in loc sa își coase gaura ...se mânie și uneori te și bate daca ii spui ca e rupt in cur!

De ce sunt un Charlie?

Haideți să facem o analogie .
Bun .
Mie îmi merge rău. La mine în casa e frig,pentru ca am prostul obicei sa îmi sparg geamurile,sa îmi detonez baia,sa îmi dau foc periodic la bucătărie și sa îmi minez curtea.
La un moment dat văd ca,tu,vecinul meu ai geamuri,iti e cald și iti merge bine .
Ce fac ?Ma duc la tine și te rog să mă lasi să mă încălzesc . Dar vecinul asta are prostul obicei să facă caricaturi despre ...spargatorii de geamuri,detonatorii de bai și piromanii de bucatarii.Culmea e ca vecinul asta le și vinde la colt de strada.Eu după ce m-am instalat în casa ta încep sa fac ce știu mai bine! Sa sparg geamuri sa dau foc la bucătărie și sa încerc sa detonez baia ! Iar dacă încerci să mă oprești ...te omor ! Iar vecinii spun ..asta e,i-am zis să se lase de caricaturi ca e periculos !  

         Cam asta e situația cu cu islamistii veniți în Europa ! Ei fug din Orientul Apropiat de sărăcie aducând cu ei războiul în Europa ! Ei vor ca Europa să se schimbe după ei nu ei după Europa !

        Ce nu îmi place mie în chestia asta cu Charlie Hebdo e povestea asta inscenata de către serviciile secrete din țările U.E.
Eu sunt un om cu capul pe umeri,nu cred în tot felul de teorii conspirationiste,dar aici..acum ...e prea trasa cu ata albă și prot cusuta! 
      Într-o Uniune Europeana în care legi de tip Big Brother sunt blocate peste tot în parlamentele tarilor partenere pentru ca ne încălca grav drepturile garantate de constitutie,apar trei puști înarmați cu kalasnicoave și terorizeaza 3 zile capitala uneia dintre țările care formeaza nucleul dur a Uniunii!!!Inacceptabil.
E grav,nu ?
O țara ca Franța,cica,este inacapabila sa ii prinda pe teroristi,dar nu numai ca e incapabila,dar acei teroristi erau pe lista neagră a americanilor! Teoretic aceștia trebuiau supravegheati...crede-ti-ma ca erau !

Acum se pot tese trei scenarii.
1)erau supravegheati,iar autoritățile i-au lăsat sa actioneze pentru a profita de situația creata
2)s-au folosit de ei pentru a crea o situație de care mai târziu sa profite
3) asocierea atentatelor cu gruparea IS si crearea legitimitatii atacarii oficiale a acesteia

Primele situații sunt grave ! 

În fond și la urma urmei se dorea crearea unui 11 septembrie european pentru a orbii opinia publica,iar în felul aceasta sa i se poată administra „anesteziata” legile de tip BB.

La noi,deja,s-a pus pe tapet legea care impune stocarea datelor de orice fel de către operatorii de telefonie și internet și accesarea lor de către „oricine”fara nici un fel de mandat judecatoresc și achiziționarea cartelelor pree-pay doar cu C.I.
Acum,hai sa fim intelepti! Dacă pot cumpăra un lansator de grenade și un „amarat”de kalasnicov nu pot falsifica o carte de indentitate sa pot da un telefon ?!

Mai băieți de ce vindeți gogoși de plastic ?

Acum ei doar testează „toleranta” la „durere”a opiniei publice europene,daca le reușește din prima,se vor opri,daca nu vor continua. O să mai doboare un avion în vreo clădire supraaglomerata,au experiența după care ne vor avea pe tava .

Ca cetateni a unei republici care am trăit ororile Securitatii comuniste trebuie să ne opunem din toată fiinta noastră unor astfel de legi care ne limiteaza drepturile castigate cu SANGE acum 25 de ani !
Atât ne-a mai rămas libertatea de a spune,de a desena,de a scrie fără teama ca niște nebuni se simnt deranjați de dreptul meu la libera exprimare !

Dar in aceeasi masura  trebuie sa ripostam cu duritate oricarui atac venit din partea acestor babuini(sa ma ierte babuinii ca ii compar cu islamistii) salbatici !


Aici,in tara mea am dreptul sa ma piș (la figurat vorbind)pe Buda,Mahomed,Cristos! Nu-ti convine ? Da-ma in judecata,raporteaza-mi blog
ul,nu imi citii aberatiile,dar nu ma omora!



Niciun comentariu: